فروشگاه آنلاین باتری

باتری های AGM یا به اصطلاح جذب شیشه ای مات

باتری های AGM یا به اصطلاح جذب شیشه ای مات

الکترولیت هایی که در این نوع از باتری ها وجود دارد؛ به طور کامل در جداکننده هایی که از الیاف شیشه ای مات تشکیل شده اند، جذب می شوند. تشک هایی از جنس شیشه در باتری های  AGM نیز وجود دارد که در اطراف صفحه مثبت پیچیده شده اند. کاربرد این تشک ها این است که از آسیب دیدن باتری در برابر لرزش جلوگیر کرده و به افزایش این چرخه، کمک شایان توجهی می کند. این نوع از باتری ها بسیاری از ویژگی های یک باتری خوب و مفید را دارا هستند که آن ها را به انتخابی درست و بدون پشیمانی تبدیل کرده است. باتری های AGM از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در ظرفیت مناسب در طیف وسیعی از بازه های دمایی  کار می کنند. همچنین ترشحات این نوع نسبت به سایرین، آهسته تر بوده و این باعث می شود که انرژی زیادی را هدر ندهند. جدا کننده ضخیم مود در باتری AGM به منظور جلوگیری از ریختن اسید ، آن را در خود جذب کرده و نگه می دارد. همچنین این جداکننده ضخیم با مونتاژ دقیق یک صفحه یکنواخت از صفحات ایجاد می کند که این صفحه در هر سلول به طور کاملا محکم فشرده شده و باتری را سفت و سخت تحت فشار نگه می دارد و این سبب می شود که باتری در برابر لرزش مقاومت کرده، سریع تر شارژ شده، بیش تر در چرخه باقی مانده و در برنامه های درخواستی دوام بیشتری داشته باشد. باتری های AGM توانایی کار کردن با جریان بالا، پرقدرت و در محیط های بسیار سرد را دارند.  

مزایای باتری های AGM

1) یکی از مهم ترین مزیت های باتری های  AGMنسبت به سایر باتری ها ،شارژ شدن آن است. سرعت شارژ شدن این باتری پنج برابر نسبت به سایر باتری های سیلد اسید معمولی است.

2) توانایی دیپ سایکل

3) باتری ای جی ام توانایی دشارژ شدن تا ۸۰ درصد را دارد؛ در صورتی که باتری های سیلد اسید توانایی دشارژ شدن را تا ۵۰ درصد دارند بدون اینکه آسیبی به چرخه باتری وارد شود.

معایب باتری های AGM

1)باتری AGM و باتری های سیلد اسید به طور کلی از گرما متنفر هستند و بازه دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد بازه دمای نرمال برای این باتری ها محسوب می شود. به همین دلیل در بعضی اتومبیل ها این باتری را بیرون از محفظه موتور نصب می کنند تا دمای بالای موتور اتومبیل به آن آسیب نرساند.

2) یکی دیگر از معایب این نوع باتری هزینه تولید آن است که چندین برابر باتری های سیلد اسیدی است.

 در اصل باتری های AGM از مفهوم باتری های ژله ای استفاده می کنند و آن ها را یک قدم جلوتر می برند که این باعث می شود محصولی با همان ویژگی ها یعنی مقاومت بالا و ضد آب بودن مانند ژل تولید شود که انعطاف پذیری و کارایی بسیار بالاتری را ارائه می دهد. که فقط از باتری های AGM حاصل می شود. این باتری یک ابزار مقرون به صرفه تر و قدرتمندتر است و اعتماد کردن به آن برای هر کسی که دنبال محصولی با کیفیت است واجب و ضروری است.

123 باتری را در اینستاگرام دنبال کنید

اهمیت باتری خودرو

به جرات می توان گفت باتری خودرو، مهم ترین و ضروری ترین قطعه خودرو است که موجب روشن شدن آن می شود. این در حالی است که اگر باتری خودرو وجود نداشته باشد و یا خراب باشد، قادر به روشن کردن اتومبیل نخواهیم بود.

از کجا باتری خریداری کنم؟

شما میی توانید بصورت آنلاین از سایت 123 باتری متناسب با خودرو شما باتری خریداری کنید تا از خدمات نصب باتری در محل و گارانتی معتبر استفاده کنید

 

عمر باتری چقدر هست؟

عمر متوسط و مفید باتری خودرو در حدود 3 الی 5 سال است

 

باتری را می تواند تعویض کرد؟

شما می توانید با تحویل باتری کهنه خود به اپراتور 123باتری هنگام نصب باتری در محل با پرداخت مبلغ کمتر صاحب باتری نو شوید

نمی دانید چه باتری مناسب خودرو شماست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *