فروشگاه آنلاین باتری

چطور باتری ماشین اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چطور باتری ماشین اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

بدون شک از مهم ترین اقدامات در حین تویض باتری و تهیه یک باتری جدید برای خودرو، توجه به اصل بودن آن است. از این رو خوب است پیش از اقدام به خرید باتری، نحوه شناسایی باتری اصل از تقلبی را بدانید تا با اطمینان خاطر، باتری خودرو خود را تعویض نمایید. در ادامه به بررسی چند نکته که می توانید با کمک آن ها باتری ماشین اصل را از تقلبی تشخیص پرداخته ایم.

بسته بندی باتری ماشین را خیلی دقیق بررسی کنید.

اغلب باتری های تقلبی دارای مشکلات کوچکی بر روی بسته بندی خود هستند. این مشکلات گاهی به صورت اشتباه های نوشتاری برند باتری، گاهی با تغییر رنگ یا فونت و نداشتن راهنمای دستورالعمل خود را بروز می دهند. حتی گاهی ممکن است در دفترچه راهنمای آن ها مشکلاتی وجود داشته باشد.

شایان ذکر است که تشخیص باتری اصل از تقلبی فقط با بررسی بسته بندی کمی دشوار است و ممکن است دچاراشتباه شوید.

شماره سریال یا شماره ساخت باتری را چک کنید.

از آنجایی که تمام باتری های اورجینال دارای شماره سریال یا شماره ساخت بر روی جعبه خود هستند، شما در حین خرید می توانید در سایت مربوطه آن را چک نمایید. البته تطابق دادن شماره روی جعبه و روی بدنه باتری هم به شما کمک خواهد کرد.

داشتن برچست هولوگرام

یکی دیگر از راهکارهای شناخت باتری اصل، وجود برچسب هولوگرام بر روی بدنه آن است. البته تشخیص هولوگرام اصلی از تقلبی بسیار کار ساده است. علاوه بر این برخی از تولیدکنندگان باتری برای جلوگیری از جعل کالاهایشان، علاوه بر برچسب هولوگرام، یک کد کیو آر نیز قرار می دهند تا با اسکن آن بتوانید از اصالت قطعه اطمینان حاصل نمایید.

برخورداری از گارانتی

مهم ترین نکته ای که در اصل یا تقلبی بودن باتری می توان به آن اساره کرد، برخورداری باتری از گارانتی می باشد. چرا که داشتن گارانتی، به شما این اطمینان را می دهد که باتری شما از سمت شرکت سازنده تاییدیه دارد.

از کجا باتری خودرو اصل تهیه کنیم؟

سایت یک دو سه باتری یکی از سایت های معتبر در جهت فروش و عرضه باتری های اورجینال خودرو می باشد که بیش از چهار دهه در این زمینه فعالیت دارد. یک دو سه باتری یکی از مجموعه های وابسته به گروه باتری نیرومند است که در میان خریداران، اعتبار بسیار بالایی دارد.

اگر قصد خرید انواع باتری خودرو را دارید، می توانید با مراجعه به سایت یک دو سه باتری و تماس با مشاوران، بهترین باتری را تهیه نمایید.

123 باتری را در اینستاگرام دنبال کنید

اهمیت باتری خودرو

به جرات می توان گفت باتری خودرو، مهم ترین و ضروری ترین قطعه خودرو است که موجب روشن شدن آن می شود. این در حالی است که اگر باتری خودرو وجود نداشته باشد و یا خراب باشد، قادر به روشن کردن اتومبیل نخواهیم بود.

از کجا باتری خریداری کنم؟

شما میی توانید بصورت آنلاین از سایت 123 باتری متناسب با خودرو شما باتری خریداری کنید تا از خدمات نصب باتری در محل و گارانتی معتبر استفاده کنید

 

عمر باتری چقدر هست؟

عمر متوسط و مفید باتری خودرو در حدود 3 الی 5 سال است

 

باتری را می تواند تعویض کرد؟

شما می توانید با تحویل باتری کهنه خود به اپراتور 123باتری هنگام نصب باتری در محل با پرداخت مبلغ کمتر صاحب باتری نو شوید

نمی دانید چه باتری مناسب خودرو شماست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *